2023年4月6日 星期四

Terrace in seaside (屯門市廣場)


係屯門行山及賞花後,又係搵食嘅時候,去左屯門市廣場順便食飯,經過呢間Terrace in seaside,韓國過江龍,已有數間分店,比杯濟洲柑橘乳酪吸引左,大約6點到見餐廳唔洗排隊就試下。








餐廳以半開放式的設計,裝潢上以木系及仿柑橘佈置營造出田園風格,但餐廳四面都係商舖,位置感覺嘈雜,我們3人,有個坐位夾硬加入去,坐位上真係堅坐得唔舒服。


餐牌,唔算好餓,要了一個飯及甜品share食。















餐牌,唔算好餓,要了一個飯及甜品share食。







濟洲柑橘乳酪,$68,名物之一,賣相好靚,濃厚的柑橘香味,乳酪口感順滑清甜,酸酸甜甜味道清新。





燒醬油黑毛豬白切肉紫蘇飯,$128,飯粒粒分明飽滿,甘甜微酸微微的甜辣,黑毛豬白切肉,肉質鬆化,香口惹味,都不俗呢。


清甜柑橘窩夫,$98,微熱的窩夫外脆內軟,cream軟滑香甜,柑橘果肉甜又多汁,幾好味呢。

食物味道幾好,坐位上就唔太舒適,服務態度幾好,價格正常,係杯飲品貴點。

屯門屯順街1號屯門市廣場一期UG樓9-12號舖



沒有留言:

張貼留言