2023年4月21日 星期五

譚家魚翅 (新馬路)

 
來到福隆新街想食返碗翅,太耐冇來,古老的街道由紅變綠。

本身想去的添發排長龍,見周圍都係譚家魚翅,話時話未幫襯過,趁今次試下,點知就中伏!





門面售賣魚翅等乾貨,行入點就係餐廳( 因為打通),我哋4人即有位,入座等左成10幾分鐘都冇人招呼,催左3-4次比壺茶都冇反應,每位收$6茶錢但一壺茶都冇😡!個場又唔係好多人都咁款,之後比壺茶又冇茶葉得水😵!咩料呀大佬!個職員仲要黑面。











張枱得一個餐牌,散叫嘅碗仔翅果個餐牌又冇,之後去左隔離枱拎另一個餐牌先有即點餐(有一刻懷疑想局人地點小菜同Set)。







石窩中鮑翅,$55,熱騰騰,份量適中,味道上,翅的確係有嘅,兩條,味道就真係唔掂,重味精嘅粉水⋯食完仲要好口喝,唔好食。

真係差的一間,唔怪之得冇人排🥹唔好食唔值呢個價態度又差好趕客。

新馬路福隆新街48號地舖








1 則留言: