2023年4月5日 星期三

BYOB Coffee Roaster

 
假日約了友人到屯門行山,行山後搵日地方食午餐,友人推介有間CAFE幾正,一於去試下,剛好係午餐時段,比較多人但好快有位。








餐廳內堂位子不多,以白色及木系為調,感覺柔和,設有露天位置,坐的是藤椅,位子闊絡,加上當日天氣幾好,感覺十分舒適。



















餐牌,都係CAFE會有的食物,All Day Breakfast、意粉及小食等,反而留意左個價格都幾平。





玫瑰鮮奶咖啡(熱),$39,拉花好靚,口感綿密,有淡淡的玫瑰味。


小山園抹茶鮮奶(凍),$40,友人的。


北海道帆立貝明太子意粉,$100,兩粒大件的帆立貝,味道鮮香,口感爽彈,有蘑菇片伴食增強口感,意粉軟硬適中,明太子醬汁多,口感creamy,都不俗呢。


火炙芝士肉醬意粉,$80,芝士肉醬味道濃郁,味道正常水準。

酥脆全日早餐,$128。

好少見到以炸野為主的早餐好奇試下,賣相有霸氣,份量十足,有酥炸碟魚、吉列廣島蠔、薯絲蝦、炒蛋、黑松露炒雜菌、茄汁豆及什菜沙律等,焦點的炸碟魚,好脆口,魚肉不多,食落似煎魚,吉列廣島蠔,酥脆有蠔味,薯絲蝦,薯絲硬左少許,炒雜菌幾美味。

食物味道不俗,都幾抵食,不收加一,露天位坐得舒適,環境寧靜,對住輕鐵,加上風和日麗,Relax之感。

屯門良德街8號珀御地下G06號舖


2 則留言: