2023年4月24日 星期一

Casa Cucina & Bar

 
假日約了友人聚下,諗返好耐冇係返西環食,揀了Casa,意大利文係家的意思,唔想等位book枱食lunch。











餐廳門面已經搶眼,樓高三層,裝潢甚有異國風情,配色感覺柔和,地下果層樓底高有空間感,加上落地玻璃配合自然光線,感覺relax,第二層及第三層就樓底較矮比較侷促。


我地二人,坐第二層,見到開放式廚房,呢層比較侷促同嘈雜。





餐牌,weekend brunch,$238。


AMORE,+$35,味道酸酸地幾清新。


ORIENTAL MULE,+$35,友人的。


橄欖油黑醋及麵包。


CLAMS,+$15,蜆肉份量適中,肉質鮮味,醬汁酸酸地味道微辣感覺清爽,沾上麵包食味道不俗。


SEAFOOD TAGLIATELLE,整體份量偏少,材料有魷魚、虎蝦及蕃茄乾等,手工意粉口感煙韌,醬汁唔算多,味道普通。


BRAISED OX CHEEK,+$15,牛頰肉,牛味濃郁,肉質富彈性口感柔嫩,薯蓉軟滑香牛油味。


TIRAMISU,+$20,見係人氣之一就試下,口感嫩滑,咖啡味濃郁,少許酒香味,味道不俗。


OFU PANNA COTTA,口感柔滑有彈性,豆腐味濃厚,據聞焦糖醬加入了淡豉油,味道鹹甜,揉合港式飲食文化。

食物味道正常水準,價格略貴,服務態度正常,坐位上第二層太嘈,地下果層會舒適點呢。

西環干諾道西158A號均益大廈3期地下8-9號舖













沒有留言:

張貼留言