2023年4月30日 星期日

神話屋 (元朗)

 
趁復活節假期入轉流浮山,唔係食海鮮,而係去High Tea,之前見到神話屋的介紹實在太吸引了!但因為好遠又要研究下路線決定長假日先來去,以為好難搵,原來都幾易,係流浮山巴士總站落車已見到,太搶眼了。


因為山長水遠入來,book定位最安全,tea  time 15:00-17:00,thanks 友人 book 位😍。




餐廳為三層高的建築物,外牆的巨型希臘女神壁畫何其壯觀。











餐廳裝潢以地中海藍白風格為主調,內堂設計感覺優雅有格調。











設有露天坐位,木地台、仿草地、帳篷及旅行車等,甚有異國風情之感,同是也是動物友善餐廳。主打是法式Fusion菜,據聞甜品師傅是來自米芝蓮的酒店大廚,不論餐廳外觀及食物都十分吸引。
天陰陰涼涼地好彩冇落雨,決定坐戶外,如果真係落都唔驚,因雖然係戶外但都有瓦遮頭。






















餐牌,afternoon tea menu寫得好詳細,讚!
因為3人,要了 afternoon tea for two 及小食。(因冇一人afternoon tea set)。













Myth Afternoon Tea (for two),$568,賣相十分精緻,茶點先擺在木板盤上,由侍應逐件擺上樹形點心架上及介紹返每件茶點的特色及進食次序,好細心呢。


Traditional Scones,原味鬆餅,口感鬆化微甜,配上軟滑的奶油忌廉及果醬幾美味。


Black Garlic Scones,黑蒜鬆餅,黑蒜味好出,鹹鹹甜甜,味道唔伏亦唔算好味,幾有創意。


玫瑰花草莓果醬及奶油忌廉。

鹹點:


Porcini Rart,牛肝菌撻,用芝士、洋蔥、牛肝菌及煙肉等而成,口感豐富又惹味。


Fermented Bean Curd Madeletine,特色腐乳貝殼蛋糕,用腐乳製作甜品甚有特色,味道有驚喜,蛋糕口感鬆軟,入口先係甜味,之後腐乳味慢慢滲出,加上本身鐘意食腐乳,個人幾LIKE。

甜點:


Rose Blueberry Cheese Cake,賣相及顏色感覺貴氣,玫瑰花形的Cream有淡淡玫瑰香氣的,內餡是蓋莓芝士Moues,酸酸甜甜味道Fresh,底層果仁曲奇脆口。


Lemongress Green Apple,賣相好貼題,青蘋果造型好可愛,香茅青蘋果味道清香又醒神。


Passion Fruit Chocolate Mousse,黃色的賣相好有夏日之感,有粒小白花朱古力作點綴,法芙娜朱古力配上熱情果忌廉,味道酸酸甜甜幾清新。


Exotic Fruit Mousse。


復活節限定,復活蛋造形個底係鳥巢,實在太得意了~切開好似雞蛋一樣,Moues口感軟滑,有清甜的椰子味及芒果味,不俗。



Latte,友人的。


Earl Grey,個人食甜品比較喜歡配茶,可以消滯。


海龍王潛艇,$248,加拿大龍蝦肉北海道黑蟹子長法包,已切好三份上餐好細心~巨形法包份量十足,法包外脆內煙韌,龍蝦肉爽口彈牙有鮮味,配上黑蟹子更提鮮,味道不俗。

甜品賣相精美而且有創意,味道輕盈甜而不膩,服務態度幾好有禮貌,坐得舒適感覺Relax,又多打卡位,下次有機再來下午茶。

元朗元朗流浮山深灣路238號


















沒有留言:

張貼留言