2023年4月26日 星期三

El Born

 
約了友人到銅記食晚飯。


假日之下都係BOOK定位穩陣點,揀了El Born,主打傳統西班牙菜。









廳內堂設計西式,以白磚牆及木系為主,感覺柔和,坐的是梳化椅感覺舒適,設有露天位置,不論裝潢及氣氛都有著異國風情之感。




















餐牌,本身想食招牌西班牙脆皮乳豬髀,可惜當日售罄~侍應都唔好意思等我地慢慢再揀,只好食其他。


Sangria Virgin,$140,似Fruit Punch,酸酸甜甜味道清新。


Beef carpaccio,$148,薄切生牛肉片、巴馬臣芝士及火箭菜,組合上都幾多材料,薄切生牛肉片口感軟嫩,配材煙紅椒蛋黃醬有蛋黃醬、炸乾蔥、杏仁片及巴馬臣芝士香口惹味有咬口,加上火箭菜増添清新。


Spanish Egg,$65,西班牙炸蛋,好大件炸蛋~外皮香脆惹味,中層肉餡好juicy,半熟蛋口感軟滑幾好味。


Mariscos,$328。


招牌西班牙海鮮飯,海鮮有蝦、青口、蜆及魷魚等,蝦爽口,青口及蜆鮮甜,飯粒軟身得來帶點咬口,味道濃郁,有鮮香味,不俗。

食物味道不俗,坐得舒適,價格合理,服務態度幾好值得一讚,下次有機要來試下西班牙脆皮乳豬。

銅鑼灣百德新街58-64號Fashion Walk地下D舖









沒有留言:

張貼留言