2023年4月2日 星期日

Polaris (太和)

 
約了友人去大埔行下海濱順便食lunch ,上網見呢間都多好評同食物幾吸引一於試下,網上冇得book位但電話有,book定位唔洗等,thanks 友人book位。









13:30去到唔算太多人,餐廳以木系及白色為主調感覺柔和,加上玻璃透入的自然光線,感覺舒適寫意。








餐牌,假日都有Set Lunch ,太好!但我地都係比散叫吸引左😂。


南瓜湯,味道濃郁。


藍花蟹肉蝦膏貓耳朵粉,$108,貓耳朵粉軟腍彈牙,醬料份量十足,口感creamy,有蟹鮮味及蝦膏的鹹味,不俗呢。


虎蝦龍蝦汁扁意粉,$98,蝦味濃郁,鹹鮮香味,虎蝦爽口,扁意粉入口煙韌,都不俗呢。


香烤美國Prime封門柳配紅酒燒汁,$248,封門柳口感軟嫩,牛味濃郁,但冇班尼迪汁用左紅酒燒汁果下冇左個特色扣分。


Handmade Tiramisu,$58,口感軟滑,咖啡味濃厚,微微酒味。


小山園日式焙茶,跟餐半價$22,友人的。


農場草莓乳酪明治牛奶,跟餐半價 $23,友人的。


海鹽柚子檸檬綠茶,跟餐半價 $22,清新的油子味,酸酸地好醒神。

食物味道不俗,價格合理,而且不收加一果下幾好,服務態度幾好,坐得舒服,relax之選。

太和大埔太和路15號太和中心9號舖







1 則留言: