2021年4月4日 星期日

#湯。雞 (葵芳)

 


Happy Friday,同田會長及king到了葵廣行街順便食飯,上網見到呢間砂鍋花膠雞湯翅(有點似某店),滋補養生幾吸引,一於試下。






大約19:15去到,好快有位,小小的店子,一目了然的格局,堂食最低消費每人$60。











主打砂鍋雞,食物選擇多,多款小食,仲要有幾款甜品。

滷水大腸,$34,口感腍滑軟身,味道唔夠濃郁。

砂鍋花膠雞湯翅配淮山麵,$78。

招牌貨一於試下,熱騰騰上,如果係冬天食一定會好溫暖~雞的份量唔算好多,4-5件到,唔太多肉食,雞肉唔鞋唔滑,水準普通,雞湯味道濃郁,呢個幾欣賞,淮山麵滑溜爽口,食落唔太滯,翅份量好少,少到唔多覺有.......花膠都幾多,但質素不一,部份似鱈魚膠,感覺膠質少,口感爽,部份似魚肚口感軟腍,不過花膠種類繁多,而呢個價亦唔會要求太多,過下口癮。

砂鍋"花膠魚翅餃"雞,$72,king。

砂鍋桃膠雪梨椰子雞麵,$69,會長的。


豆漿,跟餐+$8。


食物味道普通,中位價格,食到好飽,$78食到花膠、砂鍋雞湯,呢個價冇投訴,服務態度正常。

葵芳葵富路7-11號葵涌廣場3樓302A號舖


























沒有留言:

張貼留言