2021年4月6日 星期二

安•珈琲 (大埔)


復活假期,約了田會長到最近人氣cafe-安•珈琲(據聞前身係安記士多),因為暫時冇得book位,大熱天時又驚等好耐,於是提早少少去到,博早點去到少人點。
到了坑下莆站,cafe近馬路位置,頗為搶眼,紫色的屋子,門面真係幾靚,果然會吸引到不少女子想來打卡。


當日意外地唔算好多人,唔洗等位即入去,實在太好了。

Cafe外圍都有數張枱子,但當日天氣太熱⋯冇揀到。

店子有兩層,下層,裝潢簡約柔和,白色牆身,木系枱椅,四周佈置了盆栽植物,有著小清新之感。

大窗台位置,可欣賞風景之餘,又唔洗太熱,感覺愜意(同時係熱門打卡位)。

我們往上層。



上層,位子不多,好有家的感覺,地台位置甚有和風之感,比較寧靜自在,感覺更舒適。
(我們坐的位置。)



陽台位置,有露天茶座,曬太陽吹吹風,感覺relax。





主打輕食及飲品,選擇不多。
到下層落單,先付款後上餐,收加一。

等待中,又影下相。



血橙果粒茶(橙皮、蘋果、洛神花、玫瑰果及紅花瓣),$48,頗為大壺份量多,味道酸酸甜甜幾醒神,幾岩夏日炎炎飲用。

水蜜桃果粒茶,$48,田會長的,試了少許,香水蜜桃味。

乾杯wwwww。

大啡菇牛油果配酸種麵包(LARGE),$78,大size有2件,炒啡菇份量多,味道濃郁香氣十足,牛油果果肉柔軟味道清香,酸種麵包煙韌,口感豐富,有開心果、火箭菜增添咬口及清新,不過食果陣時成日跌牛油果有點遴迍。

抹茶巴斯克芝士蛋糕,$28,小小的一件,抹茶味道濃郁,芝士味輕微,蛋糕質感厚實中帶點細膩,因茶香味濃,食落唔算好甜漏,不俗。

伯爵茶戚風蛋糕,$48,以食用花瓣作點綴,散落的花瓣,賣相甚有美感,蛋糕口感綿密濕潤,茶香味淡,好多cream伴食,味道香甜。

食物正常水準,環境必勝,感覺舒適,服務態度幾好,格價合理,有下次。
Cafe歡迎寵物內進,主人同寵物可過一個愉快的下午。
洗手間都好乾淨。
走時係屋外逛逛,見有幾部自動售賣機及安記的招牌,果然前身係多士......。
*聽到好多人嘆tea後都去林村行下(因為近),但太懶之下放棄了wwwww。


大埔林村坑下莆村41A號舖

太和站轉車25k小巴或64k巴士坑下甫站



























沒有留言:

張貼留言