2021年4月28日 星期三

金子半之助 (新都會廣場) (葵芳)

Happy friday,同田會長去了日本過江龍人氣天丼店-金子半之助,呢間大家都想試好耐,機緣巧合之下可一試了www。
晚餐時段果然好多人,7點幾去到已有人排隊~大約排左15分鐘入座。








餐廳以木系係為主調,感覺和風,暖色燈光感覺柔和。



有用餐教學。










主打天婦羅丼飯,選擇並不多都好合理,除左飯亦有烏冬揀。








上天丼,$118,天婦羅,即叫即製熱騰騰,炸物呈深褐色,有白身魚、海老、小柱魷魚天婦羅餅、溫泉蛋、海苔及莢豌豆,附上味噌湯及漬物,份量十足。
賣相睇落都幾油下,脆口同時又好油,唔夠乾爽,白身魚比較有魚味,其他的味道普通,用淺碗非常好,米飯量唔會太多,份量適中,醬汁甜,都幾多汁同濃味,我果碗太多汁,會長果碗就太少汁,太有相差了⋯食到差唔多一半再撈溫泉蛋食,口感更豐富。
漬物⋯呢一刻覺得漬物好需要,因為酸酸去油膩.......。

江戶前天丼,$138 ,田會長的,最有份量的天丼,30cm長的穴子(星鰻),賣相夠晒霸氣。

黑豆茶幫助解油膩,狂飲左。

價格合理,但實在係太油同膩,可能每間分店唔同。

葵芳興芳路223號新都會廣場1樓107-108號舖














2 則留言:

  1. 係, 我在加國也有吃, 但實在係太油同膩, 試一以次便夠!

    回覆刪除