2021年4月14日 星期三

Cabana Breeze

 

4人野餐後,好飽糾結食唔食晚飯之際,都係去左食飯(難得4人聚),田會長見到有間位於東涌T Bay的餐廳酒吧-Cabana Breeze,見有露天座位仲要近海傍,感覺愜意,一於試下,東涌站落車,先知原來同T Bay都有段距離,行下迷下路就到左目的地了,消化左唔少~Good。


餐廳位於酒店地下,近東涌海濱﹐地點遠離繁囂,甚有渡假feel,設有室內及室外座位,環境寬敞,可容以納百多人(但疫情之下要分枱了),好適合大夥兒、2人浪漫都得,餐廳歡迎寵物可一齊共度時光。



露天座位,氣氛熱鬧,有數張籐椅位置近海傍,好適合打卡(奈何工程進行圍左板﹐欣賞唔到海景><“)﹐連侍應都穿夏威夷衫,充滿熱帶風情﹐營造出假日輕鬆氣息,因為冇海景睇,唔坐露天了,係室內嘆冷氣算www。



餐廳內堂 ,天花板上佈置了燈籠、葵扇等掛飾及竹籠吊燈,甚有特色,皮梳化、皮梳化凳及大理石枱,感覺有格調。

我哋的位置,座位闊絡﹐感覺舒適。



















主打海鮮、石窯爐烤焗薄餅、特色cocktail,但我哋唔想飲酒,叫左其他野食。

Exotic breeze ,$65,田會長同小機的。
Lemongrass & Earl Grey Iced Tea ,$65,King的。

HUA ONO,$65,以黑莓、紅桑子、草莓、檸檬及檸檬水等調製,味道酸酸甜甜,十分清爽。

意式水牛芝士蕃茄沙律,$128,賣相精美,水牛芝士口感幼滑,淡淡芝士味,雜錦蕃茄色彩繽紛,配合羅勒、香草及橄欖油,酸酸甜甜,味道清新。

波士頓龍蝦意大利麵,$268,意大利麵口感堅實,每啖都食到龍蝦醬汁的鮮濃味道,半隻龍蝦,龍蝦以起殼,食得方便,肉質偏軟鮮甜。

意大利傳統餃子薄餅,$168。



餅如其名,好大隻餃子(薄餅),餅皮厚薄適中,入口鬆軟又煙韌,內有蕃茄醬、水牛芝士、熟火腿及蘑菇等,餡料十足,4人share食都好飽肚。

環境真係甚有異國風情之感,坐得幾舒服,感覺relax,可惜圍左板見唔到海濱,食物有特色,味道正常水準,但主打係海鮮及cocktail,下次有機再來一定要試下。

臨走時發現酒店有免費穿梭巴士到東涌站,即搭!(懷疑平日係味都有⋯不確定)。

東涌怡東路9號T Bay地下12-15號舖















沒有留言:

張貼留言