2019年7月24日 星期三

澳門一日遊2019

今次去澳門一轉,主要係去Hello kitty展(大愛),講起來好耐冇去澳門,主要船飛太貴(以前有團購好平),Package又唔抵(個價不如去旅行=.=),來個即日來回,今次搭車去,用港珠澳大橋,第一次搭,好奇咩料呀。
欣澳(巴士B5)-> 香港口岸,$5.8,車程約32分鐘。


到了香港口岸,自助售票機,可用八達通買,都幾方便。
香港口岸(金巴)-> 澳門口岸,$65,車程約40分鐘。

日與夜票價不同(網上圖片)。

友人在鴨記買定電話卡,每張$38,可用2日,搭車時順便換。

到了澳門過關後,都有得買電話卡,但$100到。

到達澳門口岸,我地要去新馬路果頭,搭101X出市區(以前係港澳碼頭落會有好多發財車free出去,而呢到就唔多覺有,懶得搵之下直接巴士)。

 澳門口岸 -> (101X) 新馬路、大三巴 ,$6,約25分鐘。
可能因為下雨車程慢了,個巴士司機好攪笑,提大家下雨要小心,天雨路滑一字馬。

到了熱鬧得新馬路,仍是落雨。

去食午餐先,同事推介一間有特色的餐廳,穿過大三巴,再到較寧靜的街,會去到仁慈堂婆仔屋。

欣澳B5巴士$5.8(35 mins)+金巴$65(40mins)=$70.8(75mins),未計過關但算快。
個價平點,用既時間長點同要轉,出市區耐少許,似乎早出走預下時間較好,平岩我呢個窮遊人。


沒有留言:

張貼留言