2016年7月27日 星期三

The Joomak

係TST行街,已經差不多9:00,只係在海港城碰運氣搵食,見到呢到仲有位,看餐牌,是新派的韓國菜,價格合理,於是便呢間了。







裝橫的西餐廳的設計,以啡灰為主調,黑白枱椅、特色吊燈,感覺型格,暖色的光線,感覺relax。

menu。





BLUE SKY,$62,美麗的天藍色,有少許橙味,感覺清新。

4℃素菜冷麵,$68,賣相太搶眼了,乾冰營造了煙霧迷漫的效果,感覺好似仙景,材料有蕎麥麵、泡菜、芽菜、菠菜、青瓜絲、蘿蔔絲及烚蛋等。


蕎麥麵,口感彈牙,配上泡菜、芽菜、菠菜、青瓜一起進食,冰涼又清新,好適合夏天食呢,但因為冇醬,味道有點淡。

吞拿魚卷,$88。

必試下韓國的卷物,材料是熟吞拿魚、木魚、甜蛋、青瓜及蘿蔔等,口感豐富,味道不俗。

抹茶蜜糖炸雞,$128,挑戰了抹茶蜜糖的怪口味,其實冇咩特別,只是在炸雞上加了抹茶粉及蜜糖,抹茶粉少少苦,去炸雞當然唔夾,蜜糖香甜,炸雞脆口味道不俗,而且份量多呀。

有特色的韓國菜。

尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖






沒有留言:

張貼留言