2016年7月18日 星期一

金滿象正宗泰國菜

又是happy friday日子,3人約左係旺角行街食飯,因為冇book位,周圍都好full,經過呢間泰國餐廳,剛好有位,於是就試下了。




裝潢以木系為主,牆上掛有圖畫及大象擺設,暖色的燈光,有relax之感,但坐位有點擠迫。

餐牌。

香茅冰,$36,見咁特別就試下,是檸檬草、薑及香茅而成,味道冰涼清新,有種似曾相識的感覺,就是上年泰國旅行時常飲的Welcome drink。

泰式凍奶茶(視帝奶茶),$30,友人叫的,個名太搶眼了,試左點,又是熟悉的味道,偏甜的泰式奶茶,記得同某牌子的泰式奶茶沖劑味道好似呀。

椰青,$39,友人的。

泰式海鮮冬蔭功湯(大),$139,食泰國菜,冬蔭功必出場,賣相好火辣,但其實不是,味道偏椰香味,甜甜酸酸,微辣,有3隻大蝦及大量草菇,好足料呀。

泰式串燒沙爹(半打),$79,要了豬同雞,串燒好惹味,配上甜甜地的沙嗲醬更好味呀。

黃咖喱牛腩,$79,黃咖喱微辣,椰香味濃郁,甜甜地,不俗,牛腩份量適中,口感鬆化,幾好味呀。

原隻椰青海鮮焗飯,$99,有蝦、魷魚及青口等,十分足料,焗飯充滿椰青的清香味,份量多,味道不俗呀。

食物味道幾好,不過唔夠辣,環境比較擠迫,服務態度不俗。

太子花園街224B號地下B舖



2 則留言: