2016年7月6日 星期三

Applegreen

元朗行街,因為天氣太熱,決定行商場好了,順便早點食飯回家,見呢到有apple green,裝潢比其他分店靚好多,加上好耐冇食,於是呢間了。




發現yoho入面,有不少餐廳及地方都有單車作擺設,唔知係味因為店子面積大。

開放式設計的餐廳,樓底高面積大,甚有空間感,裝潢充滿田園氣息,實木色枱椅,到處有盆栽綠草的力擺設,感覺舒適。

二人套餐,$338,有頭盤x2、主菜x2、餐湯及餐飲。



菠蘿檸檬特飲,檸檬味較突出,感覺清涼,消暑佳品。
士多啤梨檸檬特飲,友人的。

椰菜花煙肉湯,口感比稠身,似薯仔湯,幾好味。

加州棒棒雞沙律,有片片的脆卜卜,配上沙律菜及雞肉碎,味道清新。

焗薯皮,薯味濃郁,味道香口,好味呀。

夏威夷燒肉眼牛扒,賣相十分吸引,有大塊的肉眼扒、燒菠蘿及薯條,份量十足,肉眼牛扒充滿焦香味,肉質鮮嫩多汁,好食呀,燒菠蘿味道香甜,幼身薯條香脆好味。

火炙吞拿魚番石榴意大利飯。

火炙吞拿魚,魚肉軟滑有咬口,而且夠鮮味,一片片的番石榴令意大利飯帶有清香的味道,幾好味呀。

環境坐得舒服,食物有水準,服務態度友善,整體不俗呢。

元朗元龍街9號形點一期地下G10號舖





沒有留言:

張貼留言