2016年7月5日 星期二

山脈流川

繼上次小時光之後,都好耐冇踏足觀塘的工廈搵食了,趁今次的三人聚會,發辦到山脈流川食lunch,一間充滿懷舊風貌的文青cafe。



店子面積不大,但樓底高,感覺空曠,裝潢簡約,不修飾的灰牆身及木枱椅,昏暗的環境使用了暖色燈光,製造了柔和之感。


餐具及倒水都是自助方式,用餐後記得自行收拾餐具。

開放式的廚房,前面有一個搶眼的小食部,像校園合作社一樣呢,點餐也是這裡呢。


好吸引的零食。


除了零食,還有少量的衣服、布袋等擺賣,像市集一樣。

似乎扭彈彈波受歡迎,賣晒了。

餐牌。

薄荷朱古力,$48,味道似維記朱古力奶,不是加冰溝淡左冇咁濃,少少薄荷味,感覺清新。

全日早餐,$118,有3.6牛乳炒蛋、牛仔腸、紐約堡腸、煙肉、焗豆、蘑菇、煙三文魚、薯塊、沙律及沙式牛角酥,份量十足,炒蛋唔算好香滑,味道普通,薯塊不俗,整體正常水準。

香煎帶子墨汁意粉,$88,帶子只有一粒,太少了,墨汁意粉,幼身的意粉,墨魚汁味道濃郁,都不俗,但太易凍了。

環境有特色,食物正常水準,做了一日偽文青。

觀塘成業街18號新怡生工業大廈3樓F室



沒有留言:

張貼留言