2016年7月2日 星期六

傳點心意

假日相約表妹到元朗飲茶,不過唔係去酒樓,而係去了一間點心專門店,看到門外有不少公仔造型點心照片,即吸引左我了,因為是lunch時間,等了一會才有位呢。



是小小的店子,座位不多,但位子尚算闊絡,坐得都幾舒服。 

漂亮的白花吊燈。

點心食玩的擺設,好得意呀。





茶位$3,蠻多特色的點心呢。

要了普洱,茶味較淡。

雪山叉燒包(3個),$25。

據聞是限量供應,想了一會便要了,雪山皮味道香甜,口感酥脆 內裡叉燒餡份量適中,幾好味呀。

酥皮鮑魚盞(1件),$28,有鮑魚感覺好名貴,鮑魚爽口彈牙,鮑汁味道濃郁,酥皮香脆,餡是粒粒野菌,好味呀。

墨魚包(2個),$18。

好明顯比賣相吸引了,好可愛的黃色墨魚,入面是黑芝麻餡,少少甜都不俗。

炸箭豬包(2個),$20。

好可愛的箭豬,炸饅頭外層脆口,入面鬆軟甜甜地,奶皇餡料味道香甜,幾好味呀。

吮吮包,$18。

好大個吮吮包,似上海的灌湯包,用飲管飲湯,入面好多湯呀,味道鮮美,最後食埋個皮同豬肉餡,好滿足呀。

蟹籽燒賣(2件),$16,正常水準。

棉花白兔子(2隻),$8,記得兒時見過,好可愛的白兔子,口感好軟綿,味道香甜,好味呀。

食左好多包,差不多全包宴咁制,公仔造型點心實在太吸引我了,食物有水準,價錢合理,下次有機會再戰呀。

元朗西菁街10號好順泰大廈地下16-17號舖







沒有留言:

張貼留言