2016年1月3日 星期日

蘇梅之旅Day4-SALA Samui Resort and Spa & Tesco lotus

第三天的早餐,天色仍然咁深不可測。






今天轉飲EARL GREY TEA。


lamb bite melted cheddar cheese,sunny side-up egg,主食試埋呢個,比較普通的早餐,但都幾好味呀。


egg white omelette,友人的,味道比窗鹹同香口。


Pancake,主食之一,好多肉桂粉,味道太濃了,pancake口感有點乾,本身冇香蕉的,田會長加上去,賣相即靚左呀。


今次食盡佢呢。


必食生果。


早餐係酒店行下,上去第二層睇下先。




是健身室來的。


呢個位都好正。


可以睇晒個view。


之後去行下個沙灘。








因為成日都出左去,冇好好享用下酒店設施同悠閒行下沙灘,趁而加行下好了。




又想風雲變色...11:00 check out,拜託酒店叫車去SALA酒店。

byebye hansar!


SALA Samui Resort and Spa

10/9 Moo 5, Baan Plai Lam Koh Samui Surat Thani 


SALA,感覺比較悠閒寧靜的Resort,13:00 check in 。


好舒服的梳化。


見到小朋友餵魚。


之後轉到另一間房子等候。


似是娛樂室。


有很多書籍呀。






畫下公仔。


迎賓飲品,青檸味好清新。


迎賓花環,好like個花香味呀。


起行了。




沿途經過店子及SPA的地方。


KEY。


 4人住的位置,第一次住villa!


到達了。






入面的環境,是兩間小屋面對面,中間有個私人泳池及4人用的木枱椅。




每間小屋是二人用的,這是小屋裡面,面積不太大,這邊是門口、電視及雪櫃的位置。


fruit & nut。




書枱及茶具。


天花板有風扇。


睡床,記得枕頭是有得揀的,book酒店時要揀定。


這大木門裡其實是浴室。


好大的浴室呀。


沐浴位置,沐浴露都可以揀要咩香味,又係book酒店時揀埋。


蠻開揚,窗簾後的是浴缸。


浴缸位置。






日用品。


梳化側面的門。



門後的位置。
的確係好靚同有特色的 Resort,可惜是下雨天,變得濕淋淋不太方便。


放低行李後再搭酒店車前室往tesco lotus 超市。


到了tesco lotus,盡情買。








好吸引的冬甩。


好想食呀。


Black Canyon Coffee,係到食個lunch。






即睇有咩食呀。


據聞是得獎的咖啡。


BACK COFFEE CHAMP,THB80,第1.2啖幾濃咖啡味,但因為太多冰,越飲越淡。


BACK COFFEE FROST,THB80,KING的,試了點,呢個好飲呀。


BLACK CANYON HOT COFFEE,TBH65,有埋茶同餅,好精美呀。


CAPPUCCINO,都係一樣咁精美呀。



TOM YUM GOONG,THB145,冬陰功湯,唔算好辣,味道太酸太鹹了。


FUSILLI TOM YUM GOONG,THB138,冬陰功湯底配纙絲粉,味道普通。


PAN FRIED SPAGHETTI WITH SEAFOOD CURRY,THB138,唔係好濃咖哩香,味道普通呀。


VEGETARIAN SPICY GLASS NOODLES SALAD,THB108,金邊粉,酸酸地幾醒胃。

咖啡水準不俗,食物一般呀。


LUNCH之後周圍行下。




行超市,好大間呀!




當然大掃貨。




之後想接的士返酒店,中途有"van仔"兜客,THB500到酒店,懷疑左陣照搭了。






搭van仔沿途的風景。


返到酒店,大家好多戰利品呀。


即影下先。


返到酒店,差不多天黑了。


點蚊香先。


代表我地4人的公仔!


突然出現的CAKE,慶祝12月之星Areis生日^0^!


當然點Room service,即睇MENU有咩食。


cocktail and juice, each THB295,味道普通呀。


Amazing margherita,THB395,正常水準。


Satay ruam,THB375,串燒,燒菠蘿幾好味呀。


Angus Burger,THB515,漢堡拼炸蝦薯條,牛肉多汁,幾好味呀。


Kao pad,THB340,炒飯,正常味道。

第一次住villa同用Room service,雖然食物味道普通,但氣氛好正,有家的感覺好warm,4人柴娃娃好開心呀。


飯後坐係泳池邊吹水,試下chang汽水先。




見到天上好多星星,好靚呀,可惜我唔太識影相同冇大機,盡力影幾張先。

RELAX的一晚,明天又去Shopping。



沒有留言:

張貼留言