2015年9月12日 星期六

HighFive-本地創作肥啫喱海人主題

成日去九龍城食飯,多數都係食泰國菜,但食到有少少悶,想試下其他野,經過呢間餐廳,玻璃上的公仔吸引左我,再看看餐牌,都幾岩食,一於試下先。










裝潢以木系為主,柔和的燈光,有放鬆的感覺,牆上有不少公仔掛畫,本身唔識呢個公仔,睇MENU先知原來公仔叫肥啫喱海人,餐廳以肥啫喱海人作主題展覽,是本地創作,都幾有意思。


開放式的廚房。


枱上有摺字花及盆栽,蠻有花思呢。


睇下有咩食先。


個MENU有肥啫喱海人的介紹及精品。


Love,$29,是玫瑰、洋金菊及薰衣草,薰衣草味比較突出。
Earl Grey,$29 ,友人的。


忌廉木魚薯皮,$68。


本身喜歡食薯皮,有好多木魚,薯仔夠腍,味道香口,好味呀。


羊架配百里香汁,$228,賣相好吸引呀。


要了5成熟,厚身的羊架,外層少少脆面,入面肉質鮮嫩,煎得好香,唔太有羶味,都不俗呀。


配料有蔬果及薯蓉,感覺健康。


以本地創作做主題,蠻有意義,可認識多點,食物幾好,環境舒適,百忙之中搵到一個時間,享受一下寧靜的空間,可以抖抖,抒緩疲累,感覺RELAX呀。



九龍城候王道22號地下











6 則留言:

  1. 我中意海人架~~有follow佢facebook page添XD
    之前見佢介紹都有D吸引,睇下有無時間去試食先~~~

    回覆刪除