2015年9月26日 星期六

潮福蒸氣石鍋

約左西環之友食飯,好耐冇係西環食野了,雖然成日係西環打等,但多是西環頭,好少去西環尾,上網見到呢間蒸氣石鍋好特別,未試過呀,唔知係點食的,一於去試下先,BOOK了8:00,2位。




是酒家的格局,環境都幾金光閃閃,幾華麗呀。






門口範圍擺放了海鮮,睇落好吸引,順便睇下邊款新鮮。


可以自己混醬。


見到呢個蒸氣石鍋,個蓋好似草帽,好特別,是用藤做的,都幾重手呀。




即睇有咩食,多是海鮮,見到龍蝦好抵,必食,仲有其他招牌菜呀。


混醬先。


開始了,先是煲粥,即場把材料珍珠米、南瓜及排骨放入鍋裡蒸煮,粥要慢慢來呀。




有個計時器,每款食物都是不同時間蒸煮的。




惠州蒸手剁豬肉丸,$68,有6粒,清蒸10分鐘,是招牌菜之一,據聞是手打的,賣相好少牛肉粒,好大粒呀,肉丸爽口彈牙,有馬蹄粒味道帶點清甜,幾好味呀。










龍蝦,$98,用蒜茸清蒸5分鐘,最想食係呢個,豪一次,好大隻龍蝦呀,肥大肉厚的,肉質結實,有爽彈的口感,好新鮮,好食呀。






花蛤皇,$64,有大約11粒到,清蒸5分鐘,賣相好飽滿,味道鮮甜。






游水花竹蝦,$36,清蒸5分鐘,都幾大隻,蝦肉爽脆鮮味。






蘇格蘭元貝皇,$68,用蒜茸粉絲清蒸5分鐘,大粒肉厚,彈牙又鮮甜,配上蒜茸粉絲更香口,好味呀。


象拔蚌仔,$68,清蒸2分鐘,口感有彈性,有咬口,不俗呀。




清蒸菜遠,$78,是菜心,好奇想知蒸出來的菜係點,原來口感好軟腍的,同比較甜味,不俗呀。




新鮮排骨粥,終於都煲好了,個粥好綿呀,少少南瓜肉,味道清甜,排骨夠鬆化,好味呀。


用清蒸的方法,食出原味之餘又夠健康,海鮮有水準,大件又好味,價格上的確略貴,每人平均約$400,但好味又難得聚下,當中秋飯豪一次呀。



西環堅尼地城吉席街61號卿旺大廈地下及1樓


沒有留言:

張貼留言