2021年9月15日 星期三

御品千の味刺身壽司專門店 (海寶花園)

係大埔行下,順便食埋晚飯,諗返好耐冇食過日本野了,Yan推介了御品千の味,黃店又抵食,一於支持下,大約7點去到,不太多人,越夜就越多人了。












店子面積尚算大,裝潢簡約,牆上的木架擺放了日本酒及日式精品的佈置,帶點和風,我們二人坐的是卡位,坐位寬敞,加上的梳化椅,感覺舒適。











餐牌,十分多選擇,每款都好吸引,而且都幾平,$28追加沙律、螺肉及五選一小食。



套餐飲品可選麵豉湯或凍櫃裡的飲品,太熱之下揀了可樂。



雙色三文魚丼套餐,$60,+$28追加沙律、螺肉及雙色刺身(三文魚2件、甘蝦2隻),十分吸引的定食,雙色三文魚刺身厚薄適中,尚算新鮮,味道正常水準。


追加的甘蝦及三文魚大件,味道不俗,未到超好食,但呢個價食到呢個份量同水準堅抵食呢。

沙律清新。

食物正常水準,好抵食,坐得舒服,服務態度親切,下次有機再來,支持小店。

大埔安慈路1號海寶花園地下15號舖











2 則留言: