2021年9月12日 星期日

為食龍 (中環)


晚上約了食之戰友Yan到中環食飯,今次終於book到為食龍,實在太受歡迎了~Thanks Yan book位,兩位,19:00。


為食龍之所以紅,主打的腐皮壽司好味之外,仲要好抵食,又係黃店,必支持,由銅記立食店搬到中環開設餐廳,環境大左又靚左,最正係可舒舒服服坐係到用餐。





















餐廳設有兩層,主要食堂係樓上,裝潢以森林係主題,保留原有的恐龍Logo,環境寬敞樓底高,落地玻璃窗,木系主調,綠植佈置,感覺自然,紅磚牆上的恐龍塗鴉及霓虹燈,玩味十足,如置身在恐龍之森。















餐牌,都幾多選擇。



奶蓋白玉烏龍,$59,打卡之選,以為會好漏,實際又幾好,甜度適中,有點似維他奶的味道,白玉香甜軟糯,美味。

爆餡腐皮壽司,賣相十分吸引,壽司都幾大件。



柚子胡椒油甘魚蓉,$29,喜歡柚子胡椒獨特的清爽味道,油甘魚蓉香口肥美,好味。

柚子左口魚,$32,肉質嫩滑,淡淡的柚子香氣感覺清新。

蟹膏甜蝦,$32,蟹膏鮮甜味道濃郁,配合甜蝦的爽口甘甜,十分豐富。

黑松露帶子,$33,好大粒帶子,仲要配埋黑松露,實在太名貴了,帶子幼嫩鮮甜,好滿足呢。



蜜糖牛油單骨雞翼,$69,單骨雞翼口感香脆,牛油味濃,香口又惹味。

食物美味,價格合理,坐得舒適,服務有禮,下次再戰。

中環些利街2-4號LL Tower地舖及1樓



























2 則留言: