2021年9月8日 星期三

吃什麼

 


放工約了Yan到中環食飯,最近仍然愛上食台灣野,今次到了出名的吃什麼,兩位台灣媽媽開設的台式店子,曾獲米芝蓮推介,講起吃什麼,除了「請坐」業權風波事件外(支持小店),就會想起當年在西環的外賣便當店,果陣係果頭返工,有時會去幫襯,回起想都差唔多8年前了...。








黑色的門面,感覺型格,內堂的深藍色牆配銀色字招牌,好型又搶眼,牆上掛有店子的介紹及歷史,巨型的壁畫,據聞畫上是幫助過店子的恩人,甚有意義,另一邊是湖水綠的牆身,木系枱椅,感覺柔和。
大約7:00去到,時間尚早,唔洗位即有兩位。






餐牌,食物都幾多選擇,必食牛肉麵及蛋餅,同要了幾款小食。
點餐紙見到:繁忙時段用餐時間控制45分鐘內,不過果日唔太多人,職員冇叫我地限時,如果太多人大家都識做既www。



珍珠奶茶,$35,奶茶甜度適中,珍珠煙韌。
黑糖奶茶,$34,Yan的。

外省牛肉麵(半筋半肉),$89,湯底味道濃郁,麵條煙韌,牛肉口感鬆化,牛筋入味爽彈,美味。



肉鬆蛋餅,$45,必食蛋餅,要了肉鬆餡,蛋餅口感香軟,配上肉鬆餡鹹鹹甜甜幾好味呢。

滷大腸,$48,口感有嚼勁好,咸香入味。

鹹酥雞,$49,入口酥脆,香口美味又多汁。

冇收加一,太抵了~食物味道不俗,價格合理,坐得幾舒服,服務態度有禮貌,開飯之選。

中環雲咸街75-77號嘉兆商業大廈地下A號舖






沒有留言:

張貼留言