2021年9月7日 星期二

Billow

 


清假約了同Yan到Billow一轉,小白鷺餐廳,N年前去過兩次,一次去餐廳,一次去BBQ,果時仲要有得划船及餵羊仔等,改建後的Billow,感覺唔同左,以前優雅古典,而加清雅優美。


因為係平日的三點,初步相信唔多人膽粗粗去walk in,真係唔多人即時有兩位。







純白色歐陸建築的門面,旁有不少植物及盆栽,餐廳設有室內及室外,內堂以白色為主調,灰色梳化椅及雲石枱,感覺高雅,牆上盡是玻璃窗,可欣賞白鷺湖景觀,玻璃窗透射的陽光,感覺自然舒適。








室外有渡假之感。













餐牌,揀了下午茶。

Cappuccino,跟餐+$30,悠閒環境之下嘆啡感覺更好呢。

Ice Cappuccino,跟餐+$30,Yan的。





炸青衣魚柳‧薯條‧他他醬,$128,炸魚柳大件,入口鬆脆魚肉滑,不過冇乜鮮味,薯條正常水準。






自家手打牛肉漢堡‧薯條,$158,大份的漢堡,牛肉口感鬆化,香口惹味,味道不俗。







環境幽靜,坐得舒適,食物水準普通,格價略貴,不過環境取勝,食飽後周圍行下打卡,有種偽旅行之感,感覺relax呢。



行左一轉閃人,挑機行出去大埔墟當散步,影下沿途風景。

大埔大埔滘紅林路2號白鷺湖互動中心地下B號舖
























2 則留言: