2021年9月11日 星期六

慧食堂

Lunch後行左陣,又想搵個地方坐下食甜品,Yan推介去慧食堂,順便參觀下歷史建築,慧食堂位於綠匯學苑(舊大埔警署),昔日的警署食堂,主打低碳素食,去食野順便參觀下都幾好呢。

















餐廳以木系為過主,感覺簡約自然,平日的下午,冇乜人,可享受一下寧靜之感。





餐牌,有熟食的,但我地想食cake。



青檸薑批,$30,有註明用咩食材,用上青檸、生薑、腰果、珊瑚藻、椰子油、椰棗、椰子花糖漿及葵花籽等的材料而成,青檸味清香,配合微辣的薑味,清新的味道。

KFBG杭菊朱古力凍餅,$30,有註明用咩食材,用上有機杭菊、腰果、生機可可粉、珊瑚藻、椰子油、椰子花糖漿及葵花籽等的材料而成,小小的一件cake,淡淡的朱古力味配上淡雅的菊花味,口感都滑,隱約的堅果味,唔會有好飽同漏之感。
甜品偏清淡不甜膩。

紫蘇梅子特飲,$25,酸酸甜甜幾清新。

紫蘇檸檬特飲,$25,Yan的。

用餐後自己收拾返放係拍定位置。





















之後係綠匯學苑周圍參觀下。


大埔運頭角里11號舊大埔警署






















2 則留言: