2020年1月5日 星期日

Mamaday

久違了的二人飯聚,小機生日飯,因為約在假日,安心起見決定約食Lunch,揀左係銅記食,特意來這良心小店,台灣過江龍Mamaday cafe,因知店子深受歡迎好早已訂定位,用餐時間1.5小時,以銅記來計,店子位置比較靜,但唔算好隱世,因都幾近時代廣場,樓上cafe來的,樓梯兩旁已十分有趣。



餐廳門口,大家試下先啦。











餐廳裝潢玩味十足,牆上的經典人物及句子好攪笑,而店子近窗口的位置,佈置了乾花、小盆栽及小擺設,配合暖色燈光,感覺輕鬆寫意。

























Memu,菜式名都好有趣。

提拉米蘇聽過未,$56,tiramisu食得多,飲未試過,飲落堅係tiramisu 味,幾有特色呢。

燒過既玉桂好鬼香,$56,友人的,有好強烈的玉桂味。

明太子薯條(S),$45, 本身好喜歡明太子,見到有必揀,明太子份量適中,薯條香脆夠熱幾好味。

唔好抱咁大期望蒲燒鰻魚蛋包飯,$118,+$28升級原條鰻魚,個名戴晒頭盔,真係咁⋯咩?先講下個賣相,好得,大條鰻魚,肥美甘甜,不俗,滑蛋飯夠香,份量多,幾美味呢。



蕎麥麵沾魚露配美利堅合眾國草飼肉眼扒,$152,好特色的配搭,肉眼扒煎得恰到好處,口感有嚼勁,蕎麥麵爽口,沙律菜清新。

玩味十足的店子,環境舒適,食物味道不俗,良心小店必支持。

銅鑼灣霎西街28號必發大廈1樓




2 則留言: