2020年1月12日 星期日

日本手信篇

Yan的日本手信,thank>3<!上年尾的而加先post。






Glico Pocky 固力果珍寶百力滋五郎島金時芋【北陸地區限定】,大枝裝的百力滋,一盒有15枝,有獨立包裝食得好方便,入口有清甜的薯味,幾好食。

Calbee KAMAAGE大阪燒螃蟹味薯片,薯片口感薄脆,濃郁的蟹味,幾好食呀。

Calbee EBISEN chocolate 焦糖風味蝦條,蝦條面層上有焦糖朱古力,入口香甜味道,幾好食。

金澤物語-金箔咖琲,十分出名,咖啡上有金箔點綴,感覺名貴,咖啡味香濃醇厚,大愛之選呢。

BOURBON mickey mouse 五郎島金時朱古力餅乾,賣相好吸引,豐富的五郎島金時朱古力,香甜味道好食呢。

飛驒限定Hello kitty的精品,好可愛呢。


Hello kitty X 小新扭蛋散子包,kawaii呢。

沒有留言:

張貼留言