2020年1月24日 星期五

Involtini Italian Cuisine

前日睇到YellopenRice,介紹一間雙米餐廳,米之蓮+米豬連,聽落好勁,米之蓮黃店-主打是手造意大利麵,正所謂黃藍是政見,好食都要知,即想食一轉,但一經介紹勢必多人,只好留待過一排之後再去,點知,驚喜就出現了!第二日相約友人2人去到了銅記食,一月之星(即係在下)生日飯,去到大廈門口即諗唔通去呢間?點知真係呀~~~~~~thank小機>3<~想食即食到太好了~~~!











裝潢以黑白為主甚有格調,我們二人坐窗邊位倍感寫意。







LUNCH MENU SET,友人早一天前預訂了龍蝦意大利麵,實在太有誠意了。

是日餐湯-西蘭花湯,+$38,質感稠身,味道濃郁。

意大利香草包,口感鬆軟。

紐紐意大利麵配和牛肉醬,$168,牛肉味香濃,紐紐意大利麵,口感比較柔韌富彈性,美味。

手造意大利幼麵,半隻新鮮龍蝦,海鮮汁,$288。

老老實實真係好少食新鮮意粉,先睇賣相,手造的新鮮意粉,麵條較厚身,鮮明的蛋黃色,口感煙韌偏少許硬,正!個汁杰身加上十分掛汁,每啖都好鮮味濃郁,半隻龍蝦,肉質彈牙鮮甜,好味呢。

熱咖啡。

Red Wine Pear with Vanilla Gelato,+$38 ,來得呢到順便食埋甜品,據聞呢個甜品幾受歡迎,賣相精緻,口感滑爽,味道酸酸甜甜少許酒香味,配上雪糕更美味。

Crème Brûlée,+$38,面層焦糖香脆,燉蛋口感嫩滑,有濃厚的蛋味,味道香甜,好美味呢。

美味的意粉,水準之作,環境坐得舒適,服務態度有禮貌幾好,下次有機要再來呢。

題外話:臨走去埋洗手間,見到真係有接受到杜生意見~堅!

銅鑼灣駱克道459-461號 The L. Square 11樓

雙米意大利麵-18012020



沒有留言:

張貼留言