2019年6月13日 星期四

Morokok

晚上係旺角行街,順便食飯,之前見田會長去過morokok,泰國菜來的,食物好吸引,想試好耐,今次有機會可一試了,位於家樂坊,方便之地。








假日的晚餐時段去,心諗預左多人要等,但去到唔洗等即有2人位,唔係因為人少,而係因為餐廳空間好大﹐環境寬敞,可容納多人,裝潢以摩洛哥風格為主,甚有異國情調,據聞有露天位置及掟錶﹐不過冇走到去看呀。
















Menu,食物尚算多選擇,雖然餐廳走摩洛哥風,但呢到係主打泰國fusion菜,因唔太肚餓之下﹐叫了一個小食、湯及甜品。





Drink menu,選擇甚多。

椰青,$50,清甜解喝。

泰式正宗冬陰功湯,$108,這裡的冬陰功湯不太辣,酸辣鹹味平衡,有蝦、青口等,味道不俗。

泰式小食拼盤,$128,有泰式蝦餅、春卷、香茅雞翼、雞卷丸及泰式酸腸,蝦餅口感彈牙,酸腸肉質鬆化微酸,雞翼及春卷正常水準。

雙色芒果糯米飯,$78,賣相十分鮮豔,糯米飯有紫色(蝶豆花)及青色(班蘭)兩款顏色,口感軟糯,椰香味十足,味道香甜美味,半個芒果微酸。

環境靚又大,食物不俗,餐廳營業時間時11:30 - 01:00,開到咁夜,下次夜晚上來飲杯野都仲得呀。

旺角登打士街56號家樂坊8樓801號舖



沒有留言:

張貼留言