2019年6月19日 星期三

Dear Lilly

一到優閒的星期六就想去high tea,約了友人到了IFC的Dear Lilly ,主打歐陸菜、Cocktails等,主要因為被環境吸引,成為了眾女士的打卡熱點,仲要個afternoon tea set都幾平﹐一於去試下~不過下午茶時段係冇得book位(據聞可用email booking,但收到風時已經係之後嘅事了),於是只好早點去等了,afternoon tea開始時間為2:30,我地約2:00去等﹐餐廳冇派籌又冇指定排邊個位...安排上有點亂。





因為假日人數太多,侍應問介唔介意坐Bar枱,諗左陣唔想等太耐就照坐,Bar枱唔太好坐(都預左),建議大家都係耐心等待其他位子會坐得舒服點。





餐廳是玻璃屋,自然光灑落感覺舒適,內堂裝潢典雅,天花板滿佈垂吊的薰衣草及洋甘菊乾花,古典吊燈、心型廂坐及宮廷枱椅,還有一些復古擺飾,如置身夢幻花海。

我們坐的就是心型廂座內的Bar枱。







天花板上的心型裝飾,掛有玫瑰乾花及書信等,配合音樂的擺動,有浪漫之感。

Menu Afternoon 。

Afternoon tea set 每位加$70可配招牌雞尾酒或香檳,但當日冇轉。







A Special Place For A Special Occasion Afternoon Set (2 persons),$298。

伯爵茶,有佛手柑的清香﹐最經典的組合。

友人的咖啡。

三層架的英式茶點賣相精緻﹐感覺傳統。
上層是Scone 及 Macaron。
中層是4款甜點。
下層是3款鹹點。

由下而上食,先食鹹點,下層有煙三文魚卷 、三文治及多士,雖然看似普通,但餡料豐富。

中層4款甜點,Opéra Blueberry ,賣相精緻,有藍莓香,味道酸酸甜甜都不俗。
cannelé,蛋糕外層比較硬,內裡是紫色的﹐口感濕潤柔軟質感有點似慕斯,都幾甜,芒果慕斯蛋糕 滿滿的果香味及忌廉芝士撻。

上層有Macaron、英式鬆餅、奶油及果醬,每次tea,都會在意Scone,鬆餅入口質感鬆化,甜而不膩,配合軟滑的奶油及果醬味道香甜,mocaron 色彩鮮豔,難得唔太甜。

戶外的位置,太熱了。

環境取勝,但坐得不太舒服,食物正常水準,下午茶的確幾抵食,服務態度有禮貌,但係安排上有點混亂,可能因為是假日的關係了。

中環金融街8號國際金融中心商場4樓4010號舖


周圍影下。


2 則留言: