2016年11月14日 星期一

Oldish

悠閒的星期日,不想去擠迫的街道,不想排隊先有得食野坐下,忽然想到一個地方,就是久違了的上環,走過靜靜的斜路,來到了一間古老cafe。








裝潢甚有復古味道,周圍擺放了不少懷舊擺設,播放著經典的音樂。


我們2人坐窗邊bar枱位置,看著出面的風景,感覺寫意自在。




要了set A & set B ,餐飲加了$15轉coffee。


嘆咖啡,看著靜靜的斜路,偶爾有人經過,有放狗散步的、影婚紗的、獨自漫步,我都八卦在看。


Cappuccino,跟餐加$15,咖啡香濃順滑,好醒神呀。


Mocha,友人的。


好靚的拉花。


Oldish All Day Breakast,$148,有炒蛋、煙三文魚、香腸、煙肉,炒菜,蘑菇、番茄、薯餅、焗豆及拖鞋麵包等,份量豐富,其實All Day Breakast,用料多是急凍即食,睇用唔用靚料,最令我在意是個炒蛋,要技巧,炒蛋夠滑,味道正常,蘑菇香口,其他味道不俗。



Four Cheese Wagyu Beef Burger,$158,以4款芝士及和牛而成的漢堡,聽落都好吸引,賣相好似UFO幾特別呀,漢堡是用提子包,味道甜甜地,中間的芝士脆片,口感薄脆有濃郁的芝士味鹹鹹地,味道鹹鹹甜甜有層次,牛肉厚身,不過乜牛肉味但口感軟腍,配上半溶的芝士變得好味,薯條粗身,熱騰騰味道不俗,沙律有好香的柚子醋味,中和了芝士的漏。

環境復古有特色,感覺寫意自在,又唔洗限時,坐得幾舒服,食物有水準,服務態度親切,真正relax中的空間呀,有機會再去多轉。

上環東街53號地舖




沒有留言:

張貼留言