2016年11月27日 星期日

德興日式放題鍋

又是每月一餐的時候,天氣涼左,至好就係打邊爐,幫襯德興,但不是酒家,而係都是德興集團的日式放題,book左8:30,4位。




店子面積頗大,裝潢以黑色及木色為主調,我地4人坐的是卡位,有個人空間之感,坐得幾舒服呀,每枱都有長煙囪抽氣管,減低油煙味,好周到。


牛的部位分佈圖。






同平時的日式放題一樣,火鍋配材是自助的,自行出來取食物,鍋物和常見的差不多,尚算多選擇,還多了秋葵及青口,兩款不俗的食物,不過青口太受歡迎,好常冇晒冇試到。


汽水啤酒飲任,仲有甜品呀。




不同等級的肉當然是不同收費,我地揀了每位$168,特上美國牛肉、黑豚肉及雞腿肉,90分鐘放涮涮鍋。


枱面上有清湯,方便客人添加。




火鍋爐和控制器是分開的,方便客人調火。


可選兩款湯底,要了三文魚石狩湯及壽喜燒湯。
三文魚石狩湯,微微的熟三文魚,味道帶點鮮甜。
壽喜燒湯,近期常食的湯底,醬油味道帶點鹹。
   

特上美國牛肉,口感有嚼勁,牛味不算太濃,尚算不俗。
黑豚肉,口感冇咁鞋,比較爽滑,味道比較香。


雞腿肉,正常水準。


先拿一些蔬菜,有秋葵、大脾菇 、粟米、芋頭、雲茸及蔬菜等,有秋葵正呀。


再拎芝士丸、脆皮腸、牛丸及腐竹等。


響鈴及蓮藕。


用動了。


混醬。


甜品除左雪糕之外,仲有冬甩、泡芙、和果子及蛋糕等,味道正常水準,但可食到咁多款式甜品,好滿足呀。


仲有豆腐花及乳酪。


友人的泰國手信~THX~~~~~!

整體食物味道不俗,不過鍋物、湯底、飲品及甜品都多選擇,坐位闊絡坐得舒服,不過係抽氣問題焗左少少,服務態度不俗,有禮貌又快手,而且識講笑幾親切,每位$200內有呢個水準都不俗幾抵食呀。

旺角彌敦道593-601號創興廣場4樓全層









沒有留言:

張貼留言