2016年8月22日 星期一

樂天皇朝

三位女子去維園捉pokemon,順便係銅記食飯,揀左想試好耐的樂天皇朝,比佢的特色皇朝小籠包吸引了,準時放工好早去到,等左10分鐘有位。






店內面積頗大,位子多,餐廳中央有個長方形的蓮花池,甚有氣派。








即睇有咩食,點知咩都想食叫左9款小菜。


餐前小食,$15,花生口感腍腍地幾好味。


三色瑪瑙蛋,$52,好特別的菜色,賣相似甜品,上層白色是鹹蛋,下層是蛋黃及皮蛋而成,口感比較爽滑,而且冰涼,味道不俗。


上海炒飯,$78,睇個賣相就知入味,食落果然好香口,炒飯粒粒分明,而且足料,幾好味呀。


竹筒剁椒魚片,$108。


用竹筒盛載賣相已經加分,配材用上大量的酸菜、蔥花及紅辣椒粒等,大塊的魚片,味道香口麻辣,有點像水煮魚之感,岩愛辣的人仕。


原味小籠包,$68,有6粒,賣相平平,夾起小籠包,唔易穿低,皮亦唔算厚,但口感上硬左少許,湯同肉份量適中,味道正常水準。


特色皇朝小籠包(八色),$98,主角出場,色彩繽紛的,有8粒不同味道。

招牌原味小籠包

芝士小籠包(黃)

人參小籠包(綠)

麻辣小籠包(紅)

蒜香小籠包(灰)

黑松露小籠包(黑)

蟹粉小籠包(橙)

鵝肝小籠包(啡)

,試二數款,芝士小籠包(黃)-淡淡的芝士味,味道普通﹐人參小籠包(綠),人參味突出,但味道唔太夾,其他的是友人試,評價是普通呀。


刀切炸饅包,$18,幾抵食,不過口感有點硬。


蘿蔔絲酥餅,$36,外層酥脆,餡是熱騰騰的蘿蔔絲,幾好味呀。


宮廷驢打滾,$35,好多人叫的甜品,似乎是出名之一,口感軟糯,紅豆餡香甜,幾好味呀。


高力豆沙,$42,口感太實了,不夠軟,紅豆及香蕉餡微甜呢。


當然又捉下pokemon呀。

3個女子食9碟小菜,都幾飽呀,平均每人$2xx都幾抵食,環境坐得舒服,味道不俗呀。


銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場6樓









沒有留言:

張貼留言