2016年6月11日 星期六

東京之旅Day2-原宿竹下通/新宿迴轉壽司/打擊練習中心

東京之旅的第二天,去了原宿(新宿--JR山手線-->原宿),一出車站,已經有必影位了,就是JR原宿駅,是歷史悠久的木建車站,甚有古色古香的味道。





沿車站一直行,就是另一個出閘位,車站對面就是竹下通,十分方便。

竹下通。

芝麻街期間限定cafe (エルモとゆかいな仲間たちcafe)
地址:東京渋谷区神宮前1-19-4原宿玉川ビル

先去食蛋包飯,原來有期間限定芝麻街做主題,以Elmo為主力,其實對芝麻街冇咩感覺,不過太想食蛋包飯,就幫襯了。



店內不少芝麻街的精品,樓上就是cafe。







餐廳內到處都有芝麻街的佈置及Elmo公仔,置身芝麻街的小天地。

膠杯及膠餐具,有快餐店之感。

注意事項。

餐牌。

好可愛的杯墊。

ELMO'S BLOOD ORANGE JUICE(700円) 。
COOKIE MONSTER'S LYCHEE AND GRAPEFRUIT SODA(700円)。

我要了COOKIE MONSTER'S LYCHEE AND GRAPEFRUIT SODA,荔枝柚子蘇打,荔枝味較香,味道清新,面層厚厚的cream,令味道香甜,不俗呀。
ELMO'S BLOOD ORANGE JUICE,味道比較酸。

ELMO'S CHICKEN CURRY & BIG BIRD'S OMELET,色彩繽紛。

ELMO'S CHICKEN CURRY(1600円),不安的紅色飯,但難得來到就試下,飯口感比較硬,與甜甜地不太辣的咖喱伴食,味道又OK呀,可能因為咖喱不俗,圍邊的是粒粒雞肉,中間的是芝士薯蓉,味道普通,至於對眼及雞仔的脆片,最好不要食,是苦的呀。

BIG BIRD'S OMELET(1600円)。

因為是蛋包飯,對這個較有興趣,蛋香滑,入面的茄汁飯味道濃郁,配埋周邊的茄汁醬一起伴食效果更佳,幾好味呀。
成日覺得公仔賣相的熟食一定不太好味,不過呢個又幾好食呀。

後來周圍行,必去DAISO掃貨,100円店。



好多吸引的PANCAKE店。



好多衫買,仲要幾平個款又不俗。

本身想食,但太飽了放棄左呀。



ALTA,不少女士雜貨,好可愛的草泥馬呀。

在這店也逛好一陣子了。



好可愛的布甸狗主題cafe,之前以為呢間有蛋包飯,入到去先知冇,但店員仍然都好親切的回答及同你講返邊間有,實在太好人了。

周圍都是阿松呢。

 Santamonica Crepe
地址:1 Chome-168 Jingumae, Shibuya, Tokyo 150-0001日本





行左陣,去左必食的pancake,有好多款式選擇。





要了士多啤梨雪糕pancake,餅皮煙韌,雪糕有好香的士多啤梨味,配上軟滑的cream及微甜的士多啤梨,好味呀。

一直行下周圍睇野。







又見到阿松了。

在日本,連渠蓋也設計得十分精美,太有心思了。

睇日劇常出現的天橋。

沿住行可去到表參道站,但我們沒有去呢。

KIDDY LAND
地址:6-1-9 Jingumae, Shibuya, Tokyo 150-0001日本

KIDDY LAND,都是我們必去之地方,共有4層,好大間呀。



好多種類的公仔、精品及玩具呀。



必去HELLO KITTY地帶。

原宿真係太多野睇了,狂shopping,逛完之後,返酒店擺低戰利品,再去新宿食晚餐了。

回転寿司
地址:東京都新宿区新宿3-25

聽聞好抵食之下即幫襯了,迴轉壽司,主要分105円及210円兩個價錢。

親切的壽司師父,落order不時和我們開玩笑。



吞拿魚壽司,淺綠碟都是105円,味道正常水準,但真係堅抵食。

玉子壽司,好大件的玉子燒呀。

海膽壽司,花紋碟是210円,因為保持新鮮,海膽是要order先有,海膽份量唔算好多,但味道不俗,呢個價食到海膽冇怨言了XD。

吞拿魚腩壽司,食左一件先記得影相,幾好味呀。
雖然唔算太好食,但味道正常水準,而且堅好抵,值得一試呀。

行返去酒店時,經過東橫inn,之前想住呢間,但實在太多人BOOK了,好受歡迎呀。

新宿打擊練習中心(新宿バッティングセンター)
地址:Tokyo Shinjuku Kabukicho 2-21-13
附近有一間棒球場中心。

300円玩28球,一於入去玩下。

除左棒球,仲有得打機,同香港的機舖類似,一陣煙味。

好懷舊的game呀。

唱錢機。

記得問人拎手套。

速度由70km/h至130km/h不等,揀了70km。





入錢開始玩。

有三支球棒選擇,藍色較輕,適合女子呀。
28球裡面有好多打不中XD~但幾好玩呀。

之後又去family mart買野食。

同事推介的乳酸飲品,好正呀。

返到酒店又食宵夜。

【Famima Premium】ファミマプレミアムくちどけ贅沢抹茶プリン(240円),期待的抹茶甜品。



香甜的抹茶味,好食呀。


之後又食雪糕,狂食甜品呀。

友人的乳酪。



又係睇戰利品的時候,今次真係零食多。

今日不停shipping,原宿真係好多野買呀。

紀錄:
1.原宿竹下通。
2.芝麻街期間限定cafe
3.Santamonica Crepe
4.KIDDY LAND
5.迴轉壽司
6.新宿打擊練習中心









沒有留言:

張貼留言