2016年6月18日 星期六

家賀屋刺身寿司專門店

東京之旅結束不久,又掛住日本的美食了,即興相約港島之友一齊去食日本野,友人介紹了一間主打刺身壽司的店子,被他的吞拿魚腩吸引了,地點竟在公司的附近,咁方便,就豪一餐啦。











店內環境寬敞,有個人空間,裝潢是日式西餐廳的設計,歐式復古枱椅,不修飾的灰牆身,帶點型格味道,牆上掛有日本畫像,擺放了日系精品,不失日本的風情。











大吞拿魚腩,$200,豪一次呀。

5片的大吞拿魚腩,賣相好吸引,呈粉紅色的魚肉,脂肪分佈明顯,十分肥美,入口魚香味濃,口感油潤軟滑,好美味呀。

特選海鮮丼,$195,有磯燒小鮑魚、大吞拿魚腩、特上三文魚籽、蔥吞拿魚腩、海膽、特大赤海蝦、日本帆立貝、赤貝、油甘魚、左口魚裙邊、吞拿魚及三文魚腩,甚有份量,一次過試晒咁多款刺身,魚生夠新鮮,海膽鮮甜幼滑,蔥吞拿魚腩甘香鮮味,磯燒小鮑魚,肉質彈性,味道清甜,好味呀。

特選海鮮丼入面的特大赤海蝦,果然好大隻,味道鮮甜爽口,好味呀。

日本帆立貝壽司,特價每件$10,見咁平即叫了,豐厚的帆立貝,味道鮮甜,好味呀。

明太子雞翼,$35。

雞翼入面釀滿了明太子,味道鹹香惹味,幾好食呀。

有水準的日本店子,食物夠新鮮,環境有個人空間坐得舒適,服務態度親切,豪食左大吞拿魚腩,好滿足呀。

灣仔灣仔道83號1樓





2 則留言: