2016年6月9日 星期四

Cafe Paradise

假期前夕,約了Yan出來行街食飯兼比手信,晚飯時段旺角多數都好多人,於是轉戰比較清靜太子,搵了一間cafe。



門店是白色的磚牆,有個白雲logo,搶眼的迴旋木馬及小擺設,有夢幻樂園之感。

餐牌也畫了不少公仔,蠻有心思。







是小小的店子,藍白色牆身,掛有水晶吊燈,木架擺放了精品及酒瓶、貼有不少照片,簡潔的歐陸風格,有舒適的感覺。

Set dinner,套餐平均都是百幾至二百多,有餐湯、餐飲、沙律、主菜及甜品,尚算抵食。



+$15可轉其他飲品,太想飲latte,於是照轉了。

Rose latte,好靚的心心拉花,加上玫瑰花瓣點綴,賣相美觀,咖啡味香,有淡淡的玫瑰花香氣,味道不俗。

Yan的榛子latte。

忌廉粟米湯,口感香滑。

田園沙律,沙律菜新鮮,配上黑醋伴食幾開胃。

香辣鮮蝦意大利飯,$128,意大利飯口感煙韌,味道濃郁,香辣而帶點鮮味,有少少蝦肉,入味又爽口,炸蝦香脆好味,不過乾左少許。

煙三文魚蜆肉天使麵,$118,份量十分的天使麵,煙三文魚及蜆肉都多,有好多白汁,天使麵幼滑,口感creamy,味道濃郁,好味呀。

士多啤梨慕絲蛋糕,清香的士多啤梨味,慕絲軟滑,飯後食埋甜品真係好滿足呀。

抵食的晚餐,環境不俗,坐得幾舒服,服務態度值得一讚,店員有禮貌而且反應好快,下次去旺角行街又可到冇咁多人的太子搵食了。

太子界限街23號地下C舖






沒有留言:

張貼留言