2015年8月21日 星期五

Trois Petites Gaufres Restaurant & Cafe

去銅鑼灣行街,順便去試新野,之前上網介紹呢間有公仔拉花咖啡,於是就來試下,但原來已經沒售賣公仔拉花咖啡了,又未食午餐,於是照食了。






小小的店子,星期日的下午,冇乜人呢,感覺幾優閒呀。


要了Set lunch。


都係latte最吸引,店員推介了green apple latte。


Green apple latte,店員推介,真心覺得好差...味道好怪異...= =",咖啡杰身,酸酸的味道,有點似藥水味,唔覺有青蘋果味呀。


熱檸茶,茶具她靚呢。


忌廉湯。


All Day English Breakfast,$108,有腸、雜菇、炒蛋、蒜蓉多士、窩芙及沙律等,炒蛋份量太少,同偏油膩,味道普通,係窩夫幾好味呀。


Irish Balleys Cheesecake,味道不俗。

整體水準一般。


銅鑼灣登龍街36-48號登輝大廈D2地舖






沒有留言:

張貼留言