2015年8月8日 星期六

BBQ 7080

又是OT的日子,放工約左港島之友食飯,好想食韓燒把酒談歡,輕鬆一番,上網見到BBQ7080幾出名,而且開到好夜,岩我地班OT人仕,於是二人去呢間了。








是小小的店子,雖然面積小,坐位不多,但位與位有空間感,坐得幾舒服,裝潢戴有懷舊氣息,牆身盡是韓國手繪壁畫,畫的主題都是韓燒,好點題,播放著韓國歌曲,充滿舊韓國的風貌。


每枱都設有長煙囪抽氣管,不怕周身油煙味呢。


汽油桶椅,原來個放袋,安全又方便呀。


即睇食咩好。


麵豉醬及麻油。


入座之後即上前菜,有泡菜、醃蘿蔔絲及甜薯仔等,個人喜歡甜薯仔呀。


還有醃洋蔥絲及凍豆腐。


冷凍的麥茶。


生菜是免費無限添加,來用包住肉食,平衡返呀。


燒什錦牛肉,$398,有LA牛排骨、特級雪花牛肉、牛脷及牛肋骨肉,賣相好得。


燒五花腩,$128。


開動了,食肉獸出活注意,先燒五花腩,太吸引了。




好肥厚的五花腩,肥瘦平均,油脂甘香有咬口,肉質鬆化好惹味,配上爽脆的生菜味道更佳。






好有份量的燒什錦牛肉,一次過試晒,牛排骨,口感鬆化多汁,牛味濃郁,特級雪花牛肉,厚切的,肉質鮮嫩,好肥美,牛脷必食,好大塊又爽口,牛肋骨肉,口感豐富,好美味呀。


初飲初樂+益力多,$90。


可自行混酒,配益力多,好特別呀,味道甜甜地易入口,不俗呀。


充滿韓國地道風味,氣氛熱鬧,大家開懷暢飲,食得好盡慶,食物有水準且豐富,除左肉類,仲有海鮮及小食選擇,服務態度值得一讚,店員會不時主動換鐵板,十分細心,我地成日燒到個鐵板黑晒...換左4次..辛苦晒,好滿足的一餐,下次有機試下燒海鮮先。



天后清風街15號地下





2 則留言: