2014年12月16日 星期二

Karena Cafe+Mikiki x 不爽貓Grumpy Cat「喵星聖誕奧斯卡」裝置藝術

同Aeris去街,周圍都多人唔知去邊到食lunch好,上網見到呢間3D拉花好得意呀,一於去試下,順便行下Mikiki商場,可能新蒲崗實在太偏,去到時冇乜人呀。




要了兩杯不同的3D咖啡& full english breakfast。


Color for Karena 3D art coffee,$48,cappuccino,是彩色的立體拉花咖啡,彩色要多$10,都幾貴,好想要kitty or keroppi呀,不過冇得指定,是隨機的,給了我粉紅色豬呢>_<,不過都幾得意,因為是3D拉花,好多奶泡呀,都幾甜,咖啡味道普通。


Karena 3D art coffee,$38,是黑白的立體拉花,mocha,Aeris的,好可愛的白熊仔呀,仲面紅的呢。


full english breakfast,$69,有雙蛋伴煙肉、腸仔、火腿、焗豆&多士,味道普通,煙肉太硬了。

食物上一般,但3D拉花咖啡真係好靚,值得一試,唔知甜品又好唔好食呀。


新蒲崗太子道東638號譽港灣Mikiki商場地庫6號舖


係Mikiki商場行下,見到呢到的聖誕佈置是不爽貓,好攪笑呀,超不爽的聖誕,以四大經典電影X不爽貓為主題。




不爽貓Grumpy Cat's Worst Christmas Ever 。


愛麗「喵」夢遊仙境。


「喵」利波特。


「喵」球大戰。


好可愛的聖誕樹。









沒有留言:

張貼留言