2014年12月1日 星期一

一田

一田之前做特價,又去左大掃貨,買左唔少呀,不過都係買之前買開果d野,唯一試的新野係麵類同香草腸。












義美峰蜜蛋糕,$39.6,見好耐冇食於是買了,當早餐OR茶點都正,香軟好味。




Tarami果凍,$45@6,係要一箱咁買的,同一款味,我地本身係揀左必食的乳酪味,點知個盒錯了,變左呢款,只好照要啦,雜果味道都不俗,不過都係乳酸味才是王道。






百勝廚新加波叻沙拉麵,$34.9@2,見好多人搶購,即刻好奇有幾好食,冇晒傳聞中的辣蟹味,於是買左兩包叻沙,第一次整落了太多水味道不夠,第二次正常的整,果然好好味呀,好濃香的叻沙味少少酸甜甜地,幾好味呀。


媽媽酸辣粉絲,$3.1 & 媽媽酸辣米粉,$2.4,都好抵食,最近愛上酸辣味了。


 媽媽酸辣米粉,酸酸辣辣,都幾香,不俗。


媽媽酸辣粉絲,湯底差不多,炒絲更入味。


johnsonville熟豬肉香腸&煙味香腸,$37.8,johnsonville腸又係搶手貨之一,每次都搶購一空,今次都不例外,早就冇晒,只是剛好職員開貨有呢兩款味,於是就買了,最好味的芝士腸售罄了。


本身想整熱腸,但好懶,就咁煮來食,煙味腸香口d,豬肉香腸味道只是ok。




白藤脆鮮蝦片,$30.9@2,睇落好好味咁呀,但原來普通,蝦不夠濃,而且口感太硬了。


嗲地法式牛奶咖啡,$8.9,見到咖啡又忍不住買了,早上一定飲呀。


總統牌馬蘇里拉芝士片49.9@3,都真係幾抵,芝士又必食,整野食同夾麵包都好味呀。


買左不多食物,仲要好快食晒,太為食。






4 則留言: