2013年9月29日 星期日

Sense Dessert Cafe

很久沒去元朗了,突然好想去逛逛食甜品,之前見BLOG友介紹像盆栽的甜品,十分好奇,一於去睇下是甚麼料子。




4點多時段已爆滿人,似乎大家對這個也很有興趣,見差不多每台也有一客。


餐牌上也有不少甜品選擇。


有三款味道選擇,意大利芝士餅(紅盆)、白朱古力意大利芝士餅(白盆)及綠茶意大利芝士餅(綠盆),當日原味的以售罄。


點了兩款,細細盤的,真的好像盆栽。


白朱古力意大利芝士餅,$45。


"泥土"大約是朱古力碎、果仁及麥芽糖而成,還混入了爆炸糖,口感脆,味道少甜,入面是芝士蛋糕,白朱古力味甜度適中,中間是海綿蛋糕,口感較為濕腍,"草"應該是薄荷葉吧。


 
綠茶意大利芝士餅,$45。


泥土及草也是一樣,綠茶味濃帶點苦,但我喜歡。


味道上一般,但有創意我鐘意。


元朗鳳攸南街9號好順利大廈地下2號


30 則留言:

  1. 我覺得佢比貴花甜好得多啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係味火餡雪山果間?之前好似食過呀~

      刪除
  2. 創意滿分,但我怕我家大少唔肯食呀!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀大膽的創意,因為太似泥了,XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好似真,我有一秒懷疑過係味真係食得...

      刪除
  4. 幾個月前食過,覺得好一般

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係睇你BLOG介紹先知有,盆栽真係好得意,味道雖一般,但幾過癮,XD~

      刪除
  5. 我早前都去了~ 不錯啊!!! =3=

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 不論照片及實物都好似真盆栽一樣,咁都比佢諗到同做得好似果下值得一讚,如果味道上好食少少都更加好呀。

      刪除
  7. 見到個花盆, 有D反而唔想食

    回覆刪除
  8. 第一次我看到這些照片時、非常吃驚了!
    ・・我覺得「天啊~!為什麼你吃花盆呢!?」(笑)

    可是這些都是甜品呢!!
    非常有趣!非常吸引我!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑左XDDDDD~
      我最初見到BLOG友介紹時都好驚訝呀~知道是甜品之後即刻好想試,太似真野了~

      刪除
    2. 上個週末(到昨天)我去香港~。
      那時候我去了這間吃「盆栽Tiramisu」!
      看起來很可愛、而且味道也不錯。
      謝謝你的介紹!

      刪除
    3. 很特別吧~^_^~
      有空多點來看~~XD~

      刪除
  9. 之前見到雜誌同電視介紹都覺得幾吸引, 有機會要去幫襯先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來雜誌同電視都有介紹....冇留意到添...都幾過癮值得一試XD

      刪除
  10. 有機會都去試吓至得......

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 係呀,如果就咁擺係到做裝飾,真係會以為只係盆栽~

      刪除
  12. 水太太都早早想去呢度食架喇~~ 我屋企行到過去架~~ 好方便,睇到你介紹好想快D去食呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好過癮的甜品~值得試下~
      你就好啦~元朗好多野食呀~XD~

      刪除
  13. 個賣相唔錯...不過味道就....

    回覆刪除