2013年9月17日 星期二

詩餅坊

記得以前,每次去堅尼地城都係為左食新興食家的流沙包,冇來一排,原來已經搬了舖位,只去看了一眼,冇入去食,因為今次目的是綠茶紅豆蛋糕。




小小的一間蛋糕店,入面只有兩張二人枱,多數是外賣。


幾多款式,但早已有心水。


飲品是TWININGS  TEA,$15一杯,可添飲,要了INFUSIONS PURE PEPPERMINT。


好可愛的馬騮呀。


INFUSIONS PURE PEPPERMINT,香草茶,有清新的薄荷味,苦苦地味道有點像中藥,一下子不能接受,飲飲下又覺得不俗。


綠茶紅豆蛋糕,$32,外層的綠茶脆條,鬆化戴點煙韌,綠茶味濃,裡面是紅豆忌廉蛋糕,少少甜,味道清清地,好味呀。


彩芒慕詩,$42,黃色的慕士蛋糕,配上色彩繽紛的馬卡龍點綴,令賣相更鮮艷觸目,味道也不俗,清香的芒果慕士,口感軟滑,馬卡龍少甜不漏,不俗。



整體來講蛋糕都是清清地不漏,很讚!唯獨是堂食不太好,因為環境太焗了,好似冇開冷氣咁,唔知係味壞左喱。



 西環堅尼地城厚和街43號地下


16 則留言:

  1. 我見有我賣飛佛 Earl Grey

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身都想飲喱個~之後比薄荷吸引左~XD~

      刪除
  2. 我好想去呢間架,不過西環真係唔多就腳

    回覆刪除
  3. ✫¸.•°*”✫¸.•°*°•. ✫¸.•°*✫¸.•°”✫¸.•°
    ...✫¸.•°*°✫ 中秋節愉快 2013✫¸.•°”
    ✫¸.•°*”✫¸.•°*°•. ✫¸.•°*✫¸.•°””✫¸.•°*”✫¸

    回覆刪除
  4. 係呀好多選擇~紫蕃薯蛋糕都有點想試~XD~

    回覆刪除
  5. 好想試佢既蛋糕呀! 上次難得去到, 點知無咩餅剩..
    聽聞而家新出左芋頭蛋糕! 勁吸引-_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 果次係味好晏先去?
      WA~又有新出品!?想再去試下呀~

      刪除
  6. 你好。我也喜歡吃這家的蛋糕!
    綠茶紅豆蛋糕好好吃~。

    By the way,你的名字是morita小姐。
    你是不是日本人??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀有水準既蛋糕~
      我係香港人呀,只係LIKE一個日本名星姓森田而改個名叫morita~
      XDDDDDD~

      刪除
  7. 這間餅店的蛋糕賣相好吸引~~ 有機會要試試~~

    回覆刪除
  8. 好可愛的馬騮...好想要呢

    回覆刪除