2013年9月24日 星期二

咖啡弄

說好的咖啡弄,今次要去挑戰了,要挑戰的,是耐性,因為傳聞要排成兩小時不等...同一蘭有得fight!本身都有少少想棄權,但有aeris支持之下,要食好野就要付出這個道理,排了一個半小時後入到去了。





來自台灣的咖啡店,究竟有幾吸引幾好食喱?其實之前已看了blog友的介紹,已有心水的食物,
但當然也會看看還有甚麼想食,可是我倆只是兩名女子,怕眼闊肚窄,只點了三文治及鬆餅。




冰鮮果茶,$58,內裡好多水果,有蘋果、香橙、青檸不等,酸酸地的味道,冰涼解喝,好爽呀。


草莓冰淇淋鬆餅,$58,必點這個,初步相信是貴店的招牌貨,因差不多每台也有一客,十分受歡迎喱!賣相很吸引,有四大件,微熱的窩芙,外層香脆,內裡鬆軟綿密,甜度適中,好味!用草莓醬汁及大大粒草莓伴食更讚。


草莓雪糕及吉士,草莓雪糕,清清甜甜,香草莓味,最厲害的是唔易溶,可慢慢品嚐。
最初食不出吉士的味道,後來才恍然大悟,吉士太漏了。


總匯三文治,$56,有點似公司三文治,厚多士夾有燒雞、火腿、生菜、青瓜、蕃茄及蛋,滿足料,燒雞肉厚惹味,好豐富,但我反比粟米片吸引了,不停食呀。


看似很簡單的食物,但很美味,特別是鬆餅必食,果然是名不虛傳呀。
耐力的表現,太強了吧!


銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣1樓B1-B3室






14 則留言:

  1. 我有去過2次, 都是排了差不多2個小時-3-
    如果天氣不熱, 跟朋友排隊是還可以的~
    因為東西都蠻值得的~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,如果唔熱都可以接受,食物真係幾好味呀~XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀@0@挑戰左極限...
      不過D野食幾好味,都低返既~XD~

      刪除
  3. 。♦☼•早晨 天天美好ೋ¤☀謝謝分享豐富美食.....

    回覆刪除
  4. 份鬆餅都好厚,你地食晒應該好飽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!兩個女子食實在太多了,如果4個人食一人一件就OK,仲可以試多D野呀~

      刪除
  5. 唉...成日都咁多人等,一次都未去過

    回覆刪除
  6. 我等咁耐,我唔會去食囉! ^_^

    回覆刪除
  7. 鬆餅賣相不欺場,可惜要等太耐,完全超出我既底線。

    回覆刪除