2013年9月22日 星期日

木子甜品~

聚舊的賞月夜,朋友帶來了小吃,驟眼看小紙盒以為是精品。



拆開原來是雞蛋布甸,雞蛋形的杯整得很精緻,杯上個公雞仔好得意,據聞雞仔有多款表情,只係咁岩大家都抽中同款,布甸也有4款口味:香草雞蛋、牛奶蛋白、黑糖及可可。我們的是香草雞蛋及牛奶蛋白。
牛奶蛋白布甸:口感結實,牛奶味濃。
香草雞蛋布甸:試了少少,口感結實,雞蛋味較淡。

很得意的甜品,問朋友係邊到有,原來係木子甜品,雞蛋布甸@$15,都幾抵食呀。thx gogo!

油塘高超道38號大本型1樓132號鋪

打風的一天,係時候copy返yahoo blog網誌過來...有排攪呀><!整下hea下只係up左20篇到...加油呀。

20 則留言:

  1. 好可愛的布甸~~ 仲有個可愛杯子用返~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個杯都值返個價,好得意呀XD~

      刪除
  2. 好可愛~!而且有4種口味呢!很吸引我。

    回覆刪除
  3. 好得意呀~~經過一星期努力,我差唔多搞掂BLOG搬家啦,大家繼續努力呀!

    回覆刪除
  4. 好可愛呀 <3
    不過是地點有點遠-3-

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺呀..地點太遠了..不過佢好似分店,但唔知一唔一樣都有雞蛋布甸呢~

      刪除
  5. 個杯可以再用,咁食完下次自己整啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都打算咁做,拎來整雞蛋布甸,XD~

      刪除
  6. 點解我回應你D野唔見架,有D又話無法回應!

    回覆刪除
    回覆
    1. E?咁奇怪?我而加又睇到你既回應呀..我要上網研究下點解會咁先...

      刪除
  7. 我最鐘意佢個句: 你睇我唔到 haha

    回覆刪除
  8. 荃灣果間木子甜品執左~嗚
    我係木子甜品粉絲T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 下?!竟然執左!!?太可惜了><
      荃灣果間我都去過次,都幾正...估唔到會執...

      刪除
  9. 有好味又可以用返個靚靚杯,好抵呀!

    回覆刪除