2013年9月11日 星期三

富士山55~

星期六去行街順便食lunch,據聞付近有間沾麵幾出名,未食過又見唔洗等之下入去試了。






環境較細,方枱冇位,只好坐吧枱,其實如果得1-2人,我比較鍾意坐吧枱,見住班師父,感覺好似較有日本風味。


招牌貨。


豚骨沾麵,$78。




沾麵,湯和麵分開上的,有兩大片薄日本叉燒,一隻糖芯蛋,麵較為粗身,就咁食冇乜味的,一定要配合湯,湯味道好濃偏咸,第一口幾好味,之後越食越口渴,可能正宗沾麵係咁,但個人就一般。


整體來說都值得一試,下次有機要試拉麵呀。


尖沙咀麼地道75號南洋中心地下7-8號



15 則留言:

  1. 我岩岩下午經過呢度..完全唔知係食拉麵!! 早知入去試下..囧

    回覆刪除
  2. 我都係中意坐吧枱多d,見到menu有芝士撈飯勁想試呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀坐吧枱個FEEL好正~芝士撈飯又係好吸引呀~XD~

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好似係呀~拉麵同芝士撈飯都想試~XD~

      刪除
  5. 好味喎。 啊,在妳的Google +留唔到言呢。

    回覆刪除
  6. 我好鍾意食拉麵嫁, 多謝介紹呀.
    我add左你啦, 得閒我就會黎坐嫁啦. :)

    回覆刪除
  7. 我想問你, 在我個BLOG給你的回覆你收到嗎? 幾次都喺一按下去就消失了, 好奇怪, 我想知是何原因, 別人喺唔會o架!

    回覆刪除
  8. e...?我收唔到呀...會唔會係網路問題...?@@"

    回覆刪除