2012年10月15日 星期一

black n white~

最近睇到blog友介紹,先知原來大角咀好多美食,平時去大角咀只識奧海城,完全冇行過其他地方,錯過晒食好野的機會。今次第一站去埃華街,搵想試好耐的coffee-blank n white。


大角咀比我既感覺較為靜,但感覺輕鬆。星期日的下午,唔算好多人,店內以黑白為主,面積都大有空間感。牆上掛有廚師的獎牌及廚師服,原來老闆曾是文華酒店既甜品名廚喱。

如果我一個人,會揀呢排位置。

用打蛋器加隻假蛋作枱號,好特別呀。

連燈位都係用上打蛋器作裝飾,反映出老闆對製作甜品的熱情。

CUPCAKE的擺設好靚呀。



除了多款精緻的蛋糕,仲有雪糕、乳酪,應有盡有的甜點,最估唔到既係都有鹹點食架,意粉飯等等。

the sinking island,$38。

有白朱古力、牛奶朱古力及70%黑朱古力揀,要了黑朱古力,完全比佢個朱古力半圓蓋吸引左,因為整都好精緻呀,擺落去杯朱古力,慢慢沉左同溶化,消失了...果然冇改錯名,消失的朱古力..一下只的美...好難把握得住...味道上偏甜,黑朱古力味特濃,口感杰,岩晒愛朱古力的人仕。

連枝攪伴棒都係打蛋器,好得意。

black n white coffee,$38,朱古力半圓蓋,試左少少,奶味重D,不過都OK。

summer rose strawberry,$38,搶眼既粉紅色,吸引了。碟上見到有朱古力螺絲,仲搶眼呀。我地一度懷疑食唔食得XD,店員見我地一面疑惑,解說了原來係用朱古力混合石膏粉造出來的裝飾,嘩~真係夠心思呀XD!

慕士、海綿蛋糕及啫喱,口感軟綿濕潤,淡淡的玫瑰士多啤梨味,少酸少甜,有種清香既感覺。

以為食得喱。

沒有留言:

張貼留言