2010年10月2日 星期六

PANCAKE COLOURS CAFE CAFE & BAR~

同yan and yin去喱到食lunch,yin推介既,聽講喱到既環境好靚,野食又幾平,係cafe來既所以有好多game玩,hea既好地方呀,同甜品又唔錯加上又未食過所以試下了~!


個外面~!

個外面~!

入到去個環境幾靚呀,又係以華麗為主,有好多不同款式既吊橙同枱櫈,又有少少皇宮feel la,同個場都幾大,好多位有可以成大班人一齊坐既,果然係cafe呀,不過侍應好似少左點了~!

好多吊燈呀~!

不同款式既華麗枱櫈~!

好似馬車櫈呀~!

好想坐喱張呀~!

好靚呀~!

太多人出唔到去影靚既吊橙呀~!

有點怪異既感覺~!

個咸點餐牌~!

lunch有平既餐呀,大約$38~$50不等既,有湯,飯/意粉,餐飲~~!

yan and yin既凍咖啡~!好大杯~!haaaaaa!

熱咖啡,我叫既,都唔錯~~~~~!

西蘭花菜湯,平時既地方多數都係飲羅宋湯or忌廉湯,好少可會係菜湯呀,喱個湯既好味,好濃既西蘭花味呀,雖然杰左點,不過都唔錯呀~!

紅酒燴匈牙利牛尾飯,我and yan叫既,幾大碟,果d牛尾好似菇咁呀,好小肉食既,骨比較多呀,牛尾又冇乜味有點韌唔夠林,味道真係唔多好食,個汁有點酸,唔太好~!

卡邦尼蛋汁煙肉意粉,yin叫既,好奇試左少少呀,喱個幾好味呀,幾濃味既意粉,睇落都幾多煙肉,同食落幾香口呀,唔錯呀~!

甜品類~!

好多選擇呀,唔知揀咩甜品,不過聽講係pancake好味既,下午茶時間有得平呀,好似係$34到一set tea,有杯野飲and甜品~!

唔知飲咩好之下揀左熱朱古力,睇個賣相即知個味一定好濃呀,咁多朱古力粉既,事實果然係,仲要幾甜下,不過又幾好飲呀~~~~~~~!

藍莓班戟~!感覺上藍莓係冇咁甜既,個班戟好味呀,唔太甜,加上個云喱拿雪糕凍凍地唔錯,藍莓比較上酸左點呀,如果係甜既會更好,ha~!
綜合來講野食係一般呀,甜品比較上好食,不過個環境幾靚,坐得又舒服,又多野玩呀,hea幾耐都唔會有問題,同個價錢幾合理,下次又會再去呀~~~~~~~~~~!

個廣告唔洗咁誇呀........

真定假~?

$50好抵呀~!


沒有留言:

張貼留言