2010年10月3日 星期日

ok25週年Q版磁石+零食篇~

係ok buy,$9.9有兩件,幾抵呀,雖然有時都會做到咁平,個芋頭味成日食既,不過芒果味就好小食~!


介紹下個芒果雪米糍~!



幾有芒果味唔錯呀~!

用喱張卡來buy雪米糍可有得平呀~!

阿波羅雪糕三文治,$11有3件,幾好味~!

道地咖啡寒天啫喱,唔似道地出呀,個包裝又唔似道地,見又係寒天野,最近成日聽到寒天粉之類,話唔知減肥定咩,好奇之下又試下了,話飲左會有飽既感覺唔多想食野~!先要佢側面的奶球(果合野)倒入去咖啡到再搖勻,之後變左好似啫喱咁,食落好似旺旺既咖啡凍呀,不過唔覺得飽既感覺呀~!

好e食白汁芝士蘑菇意粉~$7.9,落得太多水既之下變左湯意粉冇味又難食,講唔出整得岩既話會唔會好味呀,即食既意粉多數係差點既,同唔太方便呀~!

粟子味朱古力脆脆,$11.9,又出新既味,又係期間限定呀,其實出過幾多個期間限定既味喱,成日比喱幾個字吸引左呀不過多數寫得期間限定既都唔太好食呀,喱個粟子味果個粟子味果然係唔好食呀,冇栗子既味,仲要有怪味,食落好似有種咸咸地既味....唔好食!

buy咁多既零食都係為左個磁石呀~~~~~~~~~~!

抽到最唔靚既......!= = "

 之後又再去buy野,個人好好人呀,問我想要邊隻幫我揀(因為摸得到個形既),好想要道地呀,搵左好耐之下都冇(我唔好意思要佢搵咁耐),要左果汁先生,都好得意呀~!thx^0^~!

又同桂一齊buy野,比左我,thx>3<,個職員又係比換呀haaaaaaaaaaaaa!

好攪笑~!

個飯整得好細緻呀~!


個飯整得好細緻呀~!

又再戰喱幾日又出去buy野,個店員又係好好人比我地揀既,仲幫手揀呀,搵到底比我地搵到呀~~~yea~~~~~~!好得意~~~~~!thx桂同好人店員呀~~~!我發現ok既店員真係多數好好好人呀~~~~!

特價$9.9,buy呀,好得意~!

好似真糖呀~!^0^~!

kawaii~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言