2010年10月30日 星期六

和光鐵板燒日本料理~

fd生日飯,最近凍凍地之下決定去食日本燒,係放題來既任食兩個鐘,聽人講喔間幾好味,不過係紅磡果間最好因為有刺身送,but book唔到呀因為太多人了,so去了銅鑼灣果間呀,but喱間冇刺身送的~!


我地有7個人,所以包房呀,可以盡情玩了~!


個位~!

安格斯牛肉and牛舌~!

豬頸肉~!

雞翼~!

餃子and烏冬~!

虎蝦~!


羊架,帶子,墨魚咀~!


正方既係一 口牛~!



好蘇既羊架~!

好有大隻蝦呀~!

沙律~!

凍豆腐~!

一杯可樂唔夠飲呀~!
個放題幾多野食呀,食左好多野,不過唔記得影相呀,大約記得返喱D,會記得係因為特別好食~~~~~~~!
安格斯牛肉:拎好燒既時候已聞到好香既味,食落好惹味同好多肉汁呀,不過有點漏呀~!
牛舌:又係好濃味同惹味,食落少少韌,不過幾好咬口~!
虎蝦:喱個係送既,每一只係得一隻,好大隻蝦呀,加上係燒之下,食落好好味呀,想再食~!
一口牛:好似牛柳粒咁既,食落好多汁又唔韌,不過個味唔太濃既~!
豬頸肉:喱個又係好味呀,有少少肥膏之下燒落更加惹味,係豬肉既關係食落有點鬆化又唔韌,好食呀~!
雞翼鍾意食雞翼,幾好味,不過燒果時要小心呀因為雞皮好易黐左個網~!
羊架:個人feel好蘇呀冇咩點食~!
帶子:好細粒個味又好淡~!
墨魚咀:食落有點韌呀~!
栗米:燒粟米好味呀~!
冬菇:真係估唔到個燒冬菇幾好味,燒之下好出味呀,唔錯既~!
魷魚:喱個反而唔太韌仲有幾爽口呀~!
凍豆腐:食左好多熱氣既之下,再食個凍豆腐即係覺得清涼左,唔味呀~!
沙律:又係因為太多熱氣野之下叫來食,因為想清下,不過唔好食既~!
餃子:雖然係好油下不過幾好味呀~!

任飲之下食左幾多,成餐都係肉咁濟呀,d野食真係好好味,偏濃味同好惹味,特別係牛肉,牛舌and豬頸肉最好味呀,不過因為濃味同燒之下,食食下會有點漏,我諗係好凍既時候食最好呀~!
銅鑼灣軒尼詩道502號黃金廣場9樓 

沒有留言:

張貼留言