2010年10月27日 星期三

七本(居食屋)日本料理~

同yan and yin去食飯,佢地推介喱到食刺身幾低呀,食過$100可以加$25一碟有半磅三文魚刺身,3個人就要食夠$150可以換2碟呀,我地3個人當然食得到$150啦~!



個日曆幾靚呀~!


都好多既選擇~!

重點推介喱個三文魚刺身,我地叫左有$150以上,加左$50要一磅三文魚刺身呀~!

開餐了~!

開餐了~!

$25半磅三文魚刺身,份量幾多呀,同都幾厚身,食落都幾新鮮呀,真係好抵呀~~~~~~!

又食呀~!

炸蠔,$38,本身鍾意食蠔呀,不過喱到既炸蠔唔掂,食落好乾身,粒蠔好細呀,仲要係有點苦既,唔好食~!

三文魚腩卷,唔記得個本身既名呀,又唔記得幾$呀~!

喱個又係幾好味,個三文魚腩幾正,比平時食既三文魚韌少少少不過個口感依然係唔錯,同好厚又肥美,不過係食起上來有點難度呀,haaaaaaaaa!

酒煮蜆,本身鐘意食蜆,係以上幾個裡面最like又係喱個la~!

蜆既份量都幾多呀,同好有酒味,食落幾鮮甜,而個酒因為煮蜆之下,飲落既味道苦中帶點甘甜,唔錯呀,加上本身熱酒好暖身,好適合而加凍凍地飲呀~!

喱個麵豉湯係普通既味~!
綜合來講價錢係普通價,水準都ok,最抵就係個三文魚刺身呀必食~!
旺角通菜街27號地下及1樓

沒有留言:

張貼留言